Tydzień 13 -
22.06.2020 - 26.06.2020
Materiały dla
dzieci i rodziców |
|
Zajęcia
z religii |
|
Język angielski |
|
Tydzień 12 -
15.06.2020 - 19.06.2020
Materiały dla
dzieci i rodziców |
|
Zajęcia
z religii |
|
Język angielski |
|
Tydzień 11 -
08.06.2020 - 12.06.2020
Materiały dla
dzieci i rodziców |
|
Zajęcia
z religii |
|
Język angielski |
|
Tydzień 10 -
01.06.2020 - 05.06.2020
Materiały dla
dzieci i rodziców |
|
Zajęcia
z religii |
|
Język angielski
1_Happy SUMMER TIME
2_Pictures Vocabulary
3_flashcards_summer_bw |
|
Tydzień 9 -
25.05.2020 - 29.05.2020
Materiały dla
dzieci i rodziców |
|
Zajęcia
z religii |
|
Język angielski
1_FURNITURE
2_flashcards-furniture
3_flashcards-furniture-bw
4_furnitureM |
|
Tydzień 8 -
18.05.2020 - 22.05.2020
Materiały dla
dzieci i rodziców |
|
Zajęcia
z religii |
Język angielski
1_HOUSE and LIVING
2_flashcards-home
3_flashcards-home-bw |
|
Tydzień 7 -
11.05.2020 - 15.05.2020
Materiały dla
dzieci i rodziców
Godło - praca plastyczna |
|
Zajęcia
z religii |
Język angielski
1_DRINKS_napoje
2_flashcards-drinks
3_flashcards-drinks-bw |
|
Tydzień 6 -
04.05.2020 - 08.05.2020
Materiały dla
dzieci i rodziców |
|
Zajęcia
z religii |
Język angielski
1_food
2_flashcards-food-set-1
3_flashcards-food-set-2
4_flashcards-food-kolorowanka_1
5_flashcards-food-kolorowanka_2 |
|
Tydzień 5 -
27.04.2020 - 30.04.2020
Materiały dla dzieci i rodziców |
Zajęcia z religii |
Język
angielski
Nr1_Fruit
Nr2 flashcards-fruit
Nr3 flashcards-fruit kolorowanka |
|
Tydzień 4 - 20.04.2020 -
24.04.2020
Materiały dla
dzieci i rodziców
|
|
Zajęcia z religii |
Język angielski
Vegetables word list
flashcards vegetables
vegetables kolorowanka |
|
Tydzień 3 -
14.04.2020 - 17.04.2020
Materiały dla
dzieci i rodziców |
|
Zajęcia z religii |
|
Tydzień 2 -
06.04.2020 - 10.04.2020
Materiały dla
dzieci i rodziców
|
|
Zajęcia z religii
-
BŁOGOSŁAWIEŃSTWO STOŁU PRZED
UROCZYSTYM POSIŁKIEM W NIEDZIELĘ
ZMARTWYCHWSTANIA PAŃSKIEGO
|
|
Język angielski
Lekcja Świąteczna
Obowiązują materiały z poprzedniego tygodnia.
Rodzice mogą z dziećmi utrwalać i powtarzać
materiał.
Action verbs fast and slow
The Days of the week
This is me Body parts - przypomnienie
Wash your hands - myj ręce
|
|
Tydzień 1 -
30.03.2020 - 03.04.2020
|
Materiał dla dzieci i rodziców |
|
Zajęcia z religii
-
Pięciolatki
-
Bóg troszczy się o wszystkich ludzi
-
Dziecko zapoznaje się z historią
wjazdu Pana Jezusa do
Jerozolimy.
-
Dziecko wie ,że palma jest
oznaką radości i zarazem
uwielbienia Jezusa.
-
Rymowanka do
nauczenia: Ludzie
w rękach palmy
mają ,Jezusa jak
króla witają.
-
Można obejrzeć z dzieckiem na
You Tube : Ewangelia wg Św Jana
- Uroczysty wjazd do Jerozolimy.
( czas 1,42)
-
Odczytanie fragmentu z Pisma
Świętego jak Pan Jezus
postanowił odwiedzić Jerozolimę.
Posłuchajcie, jak Go witano.
Tekst Mk 11,7-11a.
"Przyprowadzili więc oślę do
Jezusa i zarzucili na nie swe
płaszcze, a On wsiadł na nie.
Wielu zaś słało swe płaszcze na
drodze, a inni gałązki ścięte na
polach. Ci zaś, którzy Go
poprzedzali i którzy szli za
Nim, wołali: „Hosanna!
Błogosławiony Ten, który
przychodzi w imię Pańskie.
Błogosławione królestwo ojca
naszego Dawida, które nadchodzi.
Hosanna na wysokościach!” Tak
przybył do Jerozolimy i wszedł
do świątyni. Rozmowa na
temat tekstu: – Z czyjego
przyjazdu cieszyli się ludzie? –
Jak okazywali swą radość?
-
Dziecko wykonuje polecenia z
ćwiczeń do tematu 37.
-
Sześciolatki
-
Dziecko poznaje prawdę ,że Jezus
jest Królem.
-
Potrafi wyjaśnić swoimi słowami
pojęcia: „Niedziela Palmowa” i
„Hosanna”.
-
Wyjaśnienie
pojęcia
"hosanna".
Kiedy ludzie
widzieli Jezusa,
wielu z nich
wołało: Hosanna,
to znaczy
uwielbiajmy
Jezusa. W ten
sposób zebrani
ludzie wyrażali
swoją radość ze
spotkania z
Jezusem, którego
chcieli nazwać
Królem.
- Opowiadanie biblijne: Jezus i jego uczniowie byli w drodze do dużego miasta – Jerozolimy. Gdy już byli blisko, Jezus powiedział: – Tam, w dole, jest wioska. Idźcie, znajdźcie osła i przyprowadźcie go tutaj. Właścicielowi powiedzcie, że teraz osła potrzebuje Jezus, a oddacie go później. Uczniowie zrobili tak, jak polecił im Jezus. Przyprowadzili osła, przykryli jego grzbiet swoimi płaszczami i pomogli wsiąść na niego Jezusowi. Mimo że zwierzęcia jeszcze nigdy nikt nie dosiadał, było spokojne. Wiele osób czekało na Jezusa w Jerozolimie. Radosny tłum witał Go, wymachując ściętymi gałązkami palm. Ludzie rzucali je na drogę, aby przywitać Jezusa jak króla. Wszyscy cieszyli się i wiwatowali, głośno wołając: – Hosanna! Przybywa Król obiecany przez Boga! – Niech żyje nasz Król! Niech Bóg błogosławi Jezusa, który przychodzi w Jego imię! Chwała Bogu! Pytania do opowiadania biblijnego – Co Jezus polecił zrobić swoim uczniom? – Jak przyjęli Jezusa ludzie w Jerozolimie? – Co ludzie wykrzykiwali na cześć Jezusa? – Dlaczego mieszkańcy Jerozolimy wymachiwali palmami i kładli je na ziemi przed Jezusem?
-
Można obejrzeć z dzieckiem na
You Tube : Ewangelia wg Św Jana
- Uroczysty wjazd do Jerozolimy.
( czas 1,42)
-
Wyjaśnienie
pojęcia
Niedziela
Palmowa :Wszyscy
ludzie w
Jerozolimie
cieszyli się, że
przybył do nich
Jezus – Król,
dlatego słali na
ziemię gałęzie
palm i machali
nimi. My również
cieszymy się, że
przychodzi do
nas dobry Jezus
jako Król. Na tę
pamiątkę
niedzielę wjazdu
Jezusa do
Jerozolimy
nazywamy
Niedzielą
Palmową.
Przychodzimy
wtedy do
kościoła z
gałązkami
palmowymi lub
wierzbowymi
ustrojonymi
kolorowymi
ozdobami i
kwiatami.
-
Nauka
rymowanki: Jezusa
palmami witamy,
wielką radość
ogłaszamy.
-
Dziecko wykonuje polecenia z
ćwiczeń do tematu 35.
|
|
Język angielski
Materiały są przygotowane na okres 2 tygodni.
Rodzice mogą z dziećmi utrwalać i powtarzać
materiał.
Action verbs fast and slow
The Days of the week
This is me Body parts - przypomnienie
Wash your hands - myj ręce
|
|
|
|
|